Jos kesä oli surkee niin tää syksy maksaa ilmoillaan sitä takasin.Ihan mahtavat ilmat ollu jo pidemmän aikaa!

Meillä oli eilen esikon 4v. tarkastus ja hän oli reippaana poikana ihan itsekseen tädin kanssa touhuilemassa.Oli mennyt tosi hyvin ja suoriutunut kunnialla tehtävistä.Sittn kun punnittiin ja mitattiin niiin mentiin pikkuveikan kanssa mukaan.Viisi senttiä oli venähtänyt vuodessa ja aika perus kokoo tuntuu olevan.Tuntuu vaan että on vähän lyhyt kun kaveri on kymmenen senttiä pidempi =) Ikävä yllätys oli rokotus jota en ollut ajatellut ollenkaan,mutta poika suoriutui ilman inahdustakaan.Olin ihan ihmeissäni.Illalla jalkaa kyllä alkoi pakottaa ja särkeä pistoskohdasta,mutta tänään toimii ihan normisti =)

Kävin samalla puntarilla ja viikossa oli lähtenyt kilo.Oon nyt pohtinut,että kannattaako mun nyt alottaa mitään läääkettä veteleen kun tuttava terkka sano,että kyseistä lääkettä käytetään vasta sairaalassa??Enkä nyt vielä oo sairaalaan lähössä ;) Nyt vähän harmittaa kun ei oo sitä vanhaa neuvolantätsyä kun se oli niin luotettava.En sano ettei tämä hommiaan osaa,mutta entinen oli niin paras! Ajattelin,että jos odottelisin siihen 8.10 neuvolalääkärille ja kyselisin sillon lisää.Mitä ovat mieltä.

Huono olo on kyllä vieläkin ja saattaa ihan yllättäen krampata mahan.Tänäänkin aamusta ihan ookoo olo ja kun tultiin sisäle niin keittiössä kaks kramppia niin,että vedet tuli suuhun.No yritän pidättää sitä oksennusta viimeseen asti kun sitten siitä ei tuu loppua kun sen touhun aloittaa.Mua vaan ärsyttää kun mikään ruoka ei maistu miltään.Ja siittä ei saa minkään laista tyydytystä.Vettä oon kyllä hörppiny normaalia enempi jos ne nesteet tasaantuis.

Muuten on ihan seestenen olo ja ei paljon oo murehtinu asioita.Lähinnä oon hykerrelly ajatuksella,että kun keväällä ois synnyttäneidenosastolla sen pienen ihmeen kanssa.Se on vaan niin parasta!Sillon miettii,että toiset istuu kotona sohvalla ja katselee telkkaria ihan normaalisti ja meillä on syntynyt jotain suurta ja ihmeellistä ja ne ei tiedä sitä!Vaikee selittää mut se on jotenkin sellainen satumainen hetki ja tosi epätodellinen ;) Mut ens keväänä mä haluun taas kokea sen!!