Perus arki rullaa.Mikä on ihan mukavaa ainakin välillä.Mä oon kyl ihminen joka tykkää rutiineista.Mutta välillä teen täysin sponttaaneja tekoja ja löydän itteni mitä ihmeellisimmistä paikoista kummien tyyppien kanssa.Enkä nyt tarkota mitään baari-illan jälkeisiä jatkoja ;)

Ruutinit kuitenkin on mun ja lasten kannalta turvallista ja toimivaa.Eräs hyvä ystäväni juuri sanoi kun 1,4v lapsi lähti päiväkotiin,että ihanaa kun niillä on sitten ne rutiinit siellä joka päivä.Meillä ne on ollut kyllä jo kotona lapsesta saakka ja niillä on eletty.

Ens lauantaina on pikkuveikan häät ja mua jännittää kuinka mä selviän niistä ilman mitään kaameeta ulvonta kohtausta.Onneks pojat on mukana ja varmasti vievät suurimman keskittymiseni.Mulla on kaverilta lainassa liilamekko ja mustat korkkarit ja semmonen mustashaali.Poikien vaatteet on vielä harkinnassa ja miehelle kraka pitäisi hankkia.Perjantaina menen tekemään salaatit ja lihapullia ym...hääpaikalle.

Vihkiminen alkaa neljältä ja aika myöhään menee varmasti kakut ja valssit joten poikia tullaan hakemaan sitten jossain vaiheessa iltaa.Saadan mieheni kanssa olla iltaa rauhassa ja ajella kotiin kahdestaan.Aamulla saadaan nukkua ja jos tekis jonkun "hotelliaamiaisen" ja sais sen nauttia rauhassa oman rakkaan kanssa =)

Ai niin.Kun olin edellisessä kirjoituksessani hehkuttanut parempaa oloani,niin perjantaina lensi ekat kunnon laatoitukset!Olin juuri syönyt (makkarakeittoa) ja lähdin vessaan laittamaan itseäni kun lähdettiin kaverin kanssa kaupoille.No ihan puskista oksu oli jo suussa ja yritin  paniikissa tähdätä pönttöön.Suurin osa osuikin,mutta tuli sellasella paineella,että koko kansikin oli siinä makkaramuhennoksessa.Yök! Ja kun näin sen siinä niin siittä oksentamisesta ei meinannut tulla loppua.Siinä sitten ihmeissäni suihkuttelin vessaa ja pidätin hengitystä.Mutta se hono olo ei kyllä oo jatkunut sen jälkeen.Ihme kohtaus :)

Tänään pääsen Me&I vaatekutsuille hipeltämään niitä ihania värikkäitä vaatteita! Ja kahvittelemaan kohtalotovereideni kanssa.Mukavaa =)