Nappasin Tätikullalta tämän meemin sadepäivän ratoksi =)

Kymmenen vuotta sitten, vuonna 1998

  1. Olin yläasteella
  2. Asuin kotona
  3. Poltin tupakkaa

Viisi vuotta sitten, vuonna 2003

  1. Olimme juuri rakastuneet mieheni kanssa
  2. Mentiin kihloihin
  3. Sain keskenmenon

Kolme vuotta sitten, vuonna 2005

  1. Olin pienen pojan äiti
  2. Menimme naimisiin
  3. Aloin odottaa pikkukakkosta

Vuosi sitten, vuonna 2007

  1. Olin kahden pienen pojan äiti
  2. Olimme ostaneet ekan omanasunnon
  3. Odotin meidän Elma-enkelityttöä

Tähän asti, vuonna 2008

  1. Olen kahden pojan ja yhden enkelitytön äiti
  2. Koin tuulimunaraskauden
  3. Ja nyt odotan pientä tytön alkua =)

Eilen

  1. Olimme kerholla
  2. Unohdin avaimen
  3. Käytiin kaupassa

Tänään

  1. Esikoisella pikkujoulut
  2. Siivoan
  3. Vietän aikaa perheen kanssa

Huomenna

  1. Leivotaan pipareita
  2. Saunotaan
  3. Valmistaudutaan mun syntymäpäiviin (1.12)

Ensi vuonna 2009

  1. Saamme vauvan
  2. Pikkukakkonen aloittaa kerhon
  3. Olemme onnellisia!

 

Haastan kaikki jotka haluaa viettää aikaansa meemin parissa XD

Viikonloppuja!!