Olen selkeästi piristymässä ainakin hetkellisesti. Tällä viikolla meillä on pysynyt koti siedettävän siistinä ja olen joka päivä leiponut jotain.On vaan ollut niin ikävä tätä olotilaa! Olen yleensä nauttinut ruoanlaitosta ja onhan  minulla alan koulutuskin,mutta tämä leivontajuttu on jotain ihan uutta.Olen aina ollut kateellinen muumipeikolle joka on saanut muumimamman herkullisia keitoksia ja leipomuksia siksi tuo otsikko XD Olen muumimammamaistumassa.

Otin tänään massusta kuvan ja edellinen on  n.kuukausisitten otettu.Ero olikin aika yllättävän suuri! Jouluna onkin jo kunnon kinkunsyömärin maha kasvatettu.Toivottavasti sinne vielä muutama lusikallinen mahtuisi siinä vaiheessa jouluruokiakin ;) Haikein mielin katselin viime jouluisia kuvia jossa minulla oli tuo kyseinen kinkunsyöjän maha.Siittä muutama viikko ja se kumpu oli tyhjää täynnä ja suru suurimmillaan.Katselin eilen myös kuvia Elmasta juuri syntyneenä ja mietin,että onkohan tämä uusi asukki siskonsa näköinen.Haluaisin teettää tuosta Elman kuvasta mustavalko kuvan ja laittaa nätteihin raameihin,mutta vielä en ole sitä saanut aikaiseksi.Haudallakaan emme ole käyneet kuin kerran.Joulun alla aion käydä viemässä lyhdyn Muistolehtoon valaisemaan Elmankin joulua =)

Olemme nyt olleet kotosalla tämän päivän kun esikoinen on eilen ja tänään ollut 37,5 lämmössä. Sen vaan täytyisi olla 41 astetta,että vauhti pysähtyisi.Mutta toisaalta parempi näin.Huomenna vielä kotosalla ja toivotaan ettei olisi enään lämpöä jotta pääsisimme kerhoilemaan ja pihalle perjantaina. Alkaa jossakin vaiheessa seinät kaatumaan päälle kun pojilla vauhti kiihtyy ja voluumi nousee =)

Hihii!!! Tunsin Simpun möyrivän masussa kun olin lukemassa päiväunisatua :)

Tässä tätä sumeaa masun kasvattelu kuvaa 18.10 rv12+4

2059240.jpg

ja tässä rv16

2059241.jpg

Tällä muumimammalla on nyt rv16+ eli seitsemättätoista raskausviikkoa viedään.