Kiitos teille kaikille jotka olette tsemppaillu mua tän meikäläisen vauhkoilun keskellä Nauru

Eli sappi arvotkin oli kohdillaan normit on 0-6 ja mulla oli 4,8. Sanoi,että jos pahenee niin sitten yhteys neuvolaan tai äippäpolille. oli jutellut lääkärin kanssakin ja nyt vaan katsellaan ettei turvotus ja kutina ala lisääntyä =) Eli kaik hyvin!

Oon kyllä miettinyt,että oisko antibiootti kuuri aiheuttanut jonkin sortin koko vartalo hiivaa ja se kutkuttais. Ainakin tuolla masun/navan alapuolella sai kuuri aikaan inhaa kutinaa.Mulla on vielä edellistä Canestania voiteena ja se tuntunee helpottavan. Nyt kämmenen päälle on tullut jotain ihme näppyä.Täytyy vetästä jokku kortisonit siihen.

Mä tiedän,että tästä loppu ajasta ei vältsisti tuu helppoa. Nyt alan pelkäämään istukan irtoomisia ja ties mitä myrkytyksiä. AAARRGG!! Tieto ja kokenus lisää tuskaa!! Ois jo se hetki kun saadaan pikkuinen maailmaan. No eipä tässä montaa viikkoa ole synnytyksen suunniteluun ja sitten saadaankin ihan päivämäärä koska neiti saatetaan maailmaan.IHANAA!!

Tänään mennään katsomaan poikien kaverin pikku-siskoa ja viedään porukalla vaatetusta. Mun on nyt vaan tyydyttävä näihin ystävien ihaniin pikkusiin. Ja onhan nuo omatkin aivan mahtavia. Juuri esikoinenkin tuli huoneeseen ja sanoi:"Äiti?" "Minä rakastan sinua =)" Nuorempi sitä huutelee lähes koko aika. Vähän kuin varmistaakseen,että missä olen. Ja toistelee sitä kunnes vastaan,etä"Niin minäkin sinua."

Sunnuntaina on taas tiedossa synttäri kemut. Kylläkin pikku veljeni 9-vuotis synttärit. Ei ihan niin rankat kun nuo viime viikonloppuiset =)

Ja ainiin! Mä joka en ikinä voita mitään. Sain postissa lapun Matkahuollon tuomasta paketista. Oli kulemma noudettavissa tuosta lähi Siwasta. Ihmettelin,että kuka voisi lähettää jotain?? No mukavan kokoinen paketti siellä odoti noutajaansa. Kotona sanoin miehelleni,että siellä on varmaan joku pää tai jotain Silmänisku

No avattuani sain tietää,että olin voittanut Nivean-tuotepaketin!! Varmaan olin netissä osallistunut johonkin kisaan. Oli kyllä huippu kiva ylläri!! Siellä oli:puhdistusmaito,kasvovesi,päivävoide,käsivoide,ihonpesuöljy,vartalovoide,puuteri,huulipuna ja ripsiväri. Onneni on siis kääntynyt ja kaiken on vaan mentävä hyvin! Yritän uskotella itselleni.