Ajatella. Mua oikeesti jo pelottaa. Viikonloppuna itkinkin kun niin kovasti jännittää. En edes ole varma itkinkö pelkoja vai sitä onnea, että pian näemme meidän mussukan. Taivas varmaan repeää kun näen meidän Liinuskan. Nytkin jo alkaa kyyneleet kivuta silmiin. Samaan aikaan pelkään, että jos jokin meneekin pieleen. Olenko ansainnut onneni. olen niin onnellinen ja kiitollinen jos kaikki sujuisi hyvin ja saisimme kauan odotetun pikku-kolmosen perheeseemme.

Olen itse aika koomatilassa. Tuijottelen tyhjää ja haahuilen omissa maailmoissani. Puhun ties mitä ja tavarat löytyy ties mistä XD Mieheni sitten pärähti kipeäksi ja nyt jänskäillään pääseekö hän mukaan saliin. Kävi tänään siis lekurissa ja sai kuurin poskiontelontulehdukseen. Kunpa nyt itse pysyisi terveenä tuohon torstaihin. Olis ihan kamalaa saada joku yskä kun on leikattu. Kun jo nauraminen ottaa kipeää saati yskiminen.Aivastelu on kyllä toinen paha. Mulla vieläkin naksahtelee joitain kiinnikkeitä poikki jos oikein antaumuksella aivastaa. Se on aikas inhaa, yök!

Täytyypi alkaa keräilemään sairaalakassia valmiiksi. Vauvalle olen vaatteet jo valinnut,mutta omat kamppeet on vielä hakusessa. Mitäs sinne pitikään ottaa mukaan XD Heh! Ainakin imetysliivit ja suojia...öö..ja tietty pesuainet ja vehkeet. oon tehnyt jo listan miehelleni jossa on kolme saraketta.

 1. ne joille ilmoitetaan Liinan syntymästä+sairaalan puh.numero. Koska kännykän pitää olla pois päältä niin kauan kun minulla on kipupumppu käytössä. Muistaako kukaan tuore sektion kokenut monentenako päivänä kipupumpusta pääsi eroon??  

2. ne joille ilmoitetaan Liinan syntymästä ilman puh. numeroa.

3. ne joille ilmoitan itse sitten kun pumppu otetaan pois.

Että tällaista puuhaa täällä. yritän puuhailla joka päivä jotain niin en ajattele liikaa. Tänään jälkkäriksi on meillä Mokkapaloja, nam!!! Huomenna onkin esikoisen kerhoon vienti ja siittä kuopuksen kanssa lähdetään labraan ottamaan verikokeet ja sieltä shoppailemaan ystäväni vauvelille jokin tervetuloa maailmaan lahjus =) Samalla yritän löytää vaaleanpunaisen silkkinauhan jolla saisin silkkimyssyn kokoa pienennettyä. Ja jos vaikka löytyisi kutsupohjia ristiäisiin. Olen kerrankin ajoissa XD

Katsotaan kerkiänkö vielä kirjottelemaan ennen kuin jakautuminen tapahtuu, IIKKK!! Pitäkää nyt peukut pystyssä, että hyvät tuulet on liikkeellä torstaina tuolla TAYS:n suunnalla.