Mulla on eilis illasta asti ollut sellanen etova olo.Oon varmaan raskaana XD

 Eka ajattelin,että mun on nälkä,mutta ei syöminen auttanut. Sitten kun laitoin pään tyynyyn alkoi hirvee pääkipu. Ja se ei meinannut antaa unen tulla.Otin panadolinkin,mutta ei auttanut. No olin nukahtanut jossain välin ja kun yöllä kampesin itseni vessaan oli päänsärky edelleen kova. Painoin tuosta kulmakarvojen alkupisteestä ja hieroskelin niskaani. Olin taas nukahtanut. Aamulla miehellä soi herätys ja mulla särki päätä...Nukahdin vielä hetkeksi ja herätessäni pääkipu oli helpottanut. Nyt kulmat ja silmät tuntuvat raskailta varmasti unen puutteesta. Onneksi ei tarvinnut mihinkään lähteä. Taidan käydä varmistamassa paineet mieheni mummulla ja papalla.

Epäilen kuitenkin jonkun pöpön taas hyökkäävän meille muhimaan...on paljon ollut mahatautia liikkeellä =b Yöks! En jaksisi sitä nyt ollenskaan =(

Liina liikku villisti ja kohta varmaan puhkeaa kalvot jos sama meininki jatkuu XD En enään ole kuitenkaan varma miten päin neiti siellä masussa on. Menee ties mitä ruuminosan tuntuista tuossa nahkan alla. Ja ai pirskutti kun se tuntuu inhalta. Liina näkee varmaan täysin läpi kohta tästä masusta. Alkaa nahka olla sen verta ohut ja venytetty. Eilen tuntui tuolla alempana inhaa nahkan repeytymistä =b

Tulis nyt se keskiviikko jo ja pääsisi katsomaan pikkusta ja tietää koska nähdään sitten ihan todella!!

Sunnutaina täällä tampereella on virpomispäivä!! Pojat on tehnyt oksia ja noitahatut odottelee kaapissa =) Käydään vaarilassa,mummulassa,isomummulassa ja isotädillä.

Virvon varvon tuoreeks, terveeks,tulevaks vuodeks. Vitsa sulle.Palkka mulle.