Viime aikoina on tullut vietettyä aikaa ulkosalla ja kirjoittamnen jäänyt vähiin. Yritän käydä päivittämässä meidän perheen tapahtumia silloin tällöin.

Nyt Liina on jo reilut pari kuukautta. Aivan ihana hymy-tyttö ja kovasti seuran kipeä. Nukkuu parhaiten ulkona vaunuissa kun muut muksut telmivät ympärillä. Ilta oli meillä hetki sitten kamalaa syömis taistelua. Syötöt venyi kolmen tunnin tissin venyttelyiksi. Sitten äipän tissi nahkaa alkoi ärsyttää ja päätin alkaa aamusta pumppaamaan maitoa talteen 120ml . Illalla iskä tai sitten äiskä antaa sen ennen nukkumaan menoa. Toimii!! Neiti nukahtaa huipusti ja syö yöllä sitten normisti eli n.4.00 ja ehkä 5.30 jolloin nappaan hänet kainaloon, jos siis herää. Mutta kahdeksan aikaan yleensä alkaa meidän aamut. Tietty riippuu kuinka isoveikat antaa minun nukkua.

Viime lauantaina olinkin ensimmäistä yötä poissa kotoa. Olin pumppaillut valmiiksi pakkaseen maitoa ja puolet maidoista oli korviketta. Olin siis ystäväni polttareissa eri kaupungissa ja oli kyllä ihan hirmu mukavaa. Jaksoin valvoa neljään asti eli tappiin ja kuudelta heräsin ja olin ihan pirteä! No tietty jatkoin unia kun kerrankin sain =) Mies lähti kolmikon kanssa mökille jossa apuna oli appivanhemmat. Iskä sai viettää laatuaikaa tyttärensä kanssa ja heillä oli mennyt niin hyvin,että isi  kyseli seuraavaa kertaa =D

Kesällä on niin helppoa olla kun ei tarvitse miettiä syöttö paikkoja. Ollaan puistoiltukin paljon ja isommilla on eväät mukana ja Liinakin herätessään pystyy tankkaamaan tisusta niin kätevästi! Toivottavasti nämä ihanat ilmat eivät ole tässä. Minä olen ainakin nauttinut. Tällaisina minä muistan lapuuden kesät!

1246632311_img-d41d8cd98f00b204e9800998e