Jotenkin symboolista.Pääsiäinen mulle on kevään alkamista.Ja kaiken uuden syntymistä ja kasvattamista.Siis ihan niin kun tää koko raskaaks tulemisen halu sopis tähän pääsiäiseen.Kylvetään siemen ja sieltähän ne oraat jo nouseekin.Pikku tivut kuoriutuu munistaan ja tätä rataa.Joo-o,kun se oiskin noin helppoa!!!

Meidän Elman ois pitäny syntyä nyt keväällä.Toisin kävi ja nyt yritetään taas alkaa kasvatteleen sitä siementä sisuksissa.Tosi turhauttavaa!!Miksi kaikki pitäis taas alottaa alusta.Yrjöömiset,pelot keskenmenosta,pelko kromosomi muutoksesta, pelko synnytyksestä ja pelko koko tästä perkeleen elämästä!!!Mä oon viä alitajunnassani katkera siittä et jouduttiin luopumaan meidän vauvasta!Ei sille mitään voi ja yleisesti sen asian kans alkaa oleen sujut.Mutta varmasti sitä tuun loppu elämäni mietiskeleen,et miks sen oli pakko tapahtua.Oltas me ymmärretty pienemmälläkin tän elämän hauraus!

Tänään oon ihan varma taas et mulla alkaa menkat näillä näppäimillä.Mut toi mun mieleni vaihtelee joka päivä!Taidan tulla hulluks tän koko touhun kans.

Niin toi otsikon seksiloma vittaa siihen kun ollaan varattu miekkosen kans huone hotellista ja päästään touhuileen yhessä sitä sun tätä.Ja tietty sitä itteensä eli seksiä!No mitäpä muuta seksilomalla tekis.No ehkä se nyt ei oo ainoo asia =)

Mä en osaa ladata tänne mun sivuille mitään ja nää tulee oleen melko köyhät sivut,mut kai täs kehittyy ajan mittaan =D Oon oikee pääsiäiskäsi!!!!