Se olen minä!

Eilen en vaan voinut olla itkemättä kuinka meidän pieni Vili oli joutunut kärsiin ja saanut valtaisan aukon keskelle otsaansa.Aina kun siittä puhuttiin aloin itkeä.Mä vaan pelästyin niin saakelisti.Kuinka huonon ja pahan fiiliksen voikaan saada tommosesta pikku pojan loukkaantumisesta!

No sitten illalla löin varpaani rullaluistimeen ja huusin ja heittäydyin sängylle itkemään XD Mieheni pakeni paikalta ja huusi hetken päästä,että: Joko sä selvisit siittä? Alko oikeen naurattaan itteenikin.Ei oo oikeesti yhtään mun tapasta.

Tänään...Oltiin kerholla niin kuin joka tiistai on tapana.Sinne tuli äiti puoltoista viikkosen vauvansa kanssa.Ihailtiin uutta tulokasta kimpalla.Sitten yksi äiti otti vauvan syliin ja oli pidelly sitä jonkin aikaa kunnes sen oma poika toilaili vessassa jotain mielen kiintoista.Varmaan imeskeli vessaharjaa =) No joo.Hän antoi vauvan sit mulle kun vauvan äiti oli jossain.No pian äiti tulikin hakemaan vauvaa vaipan vaihdolle.Sit ympärillä olevat jutteli kuinka he ei vois kuvitellakaan et heillä ois ny kolmas lapsi kun heidän kakkosensa on niin pieniä.Sanoin,että kyl mä oisin voinu sen meijän kolmosen silti ottaa.Ja taas...Itku alkoi.Onneks toinen ties mun tilanteen ja lohdutteli ja kysy et onks vaikeeta kun Elman laskettuaika lähenee? Onhan se.Ja sit kun piteli semmosta ihan vastasyntynyttä sylissä.Mutta niin.Sit tää joka lykkäs mulle vauvan tuli takas vessasta ja sano:Voi ei.Anteeks.En yhtään ajatellu et mä annoin sen vauvan sulle.Ja oli tosi pahoillan.Ei se vauva mua ees haitannu.Ihanahan se oli.Mua vaan ärsytti just se että ne toiset jauho siitä et kuinka ne ei vois missään nimessä ottaa vauvaa nyt.Miten niin ottaa!!!???Ei niitä vauvoja oteta ihan noin vaan.Perskutarallaa XD

Mutta veikkaan et hormoonihirviöllä ei tartte paljon tapahtua kun tää jo itkeä pillittää.Tää on ihan uus raskausoire.Mä oon aina ennen ollu tyyni ja rauhallinen.Mieskin on sanonu et sä oot aina paljon rauhallisempi kun oot raskaana.Nyt se ei oo sitä sanonu =) Kysy vaan illalla et tekeekö mieli seksiä? Mut sillon ei tehny =D Toivottavasti ne halut ei vallan haihdu ilmaan.Se oli ihan kivaa =)

Mutta tänään on ihana vapaa ilta! Pääsen syöpöttelemään rauhassa mukavan ystävän kanssa.Ehkäpä se rauhottaa mut.Ja toivottavasti hallitsen itteni enkä vallan vollota koko iltaa XD