Mä taidan olla viäkin ihan sekasin.Oltiin aamulla puistoilemassa ihan normaalisti.Kunnes nuorimmainen kaatui ja kolautti päänsä isoon kiveen.Ajattelin ensin ettei se muuta kun kopahtanut,mutta kun kurkistin pipon alle niin tuli paha olo.Pojalla oli syvä reikä otsassa ja sieltä pulppusi verta.Onneks ystäväni oli poikiensa kans paikalla ja on myös terveydenhoitaja.Huomas heti et mun tuli huono olo ja otti pojan ja paino haavaa paperilla.Sit kävin äkkiä hakeen rahaa ja kela kotin ja soitin taksin.Esikoinen jäi sitten puistoileen ystävättären poikien kans ja meni vielä heille leikkiin.Minä ja Vili painettiin taksilla terveyskeskukseen.Onneksi verenvuoto tyrehty ja päästiin nopsaa hoitoon.Eivät ommelleet.Laittovat vaan teipit.Toivotaan et haava menee umpeen niillä.Muuten otsaan jää törkee arpi jos lähtee aukeemaan.No toivotaan että ei nyt mitään aivotärähdystä tullut ja oltas selvitty ny tällä.Mä en oo ennen ollu näin herkkä,mut ton keskeytyksen jälkeen musta on tullu paljon herkempi.Kai sitä pelkää jotenkin alitajunnassaan et noikin viedään multa.

No nyt ollaan taas yhtä damagee viisaampia.Ens kerralla tietää mitä tekee =) Siis mä oon sata varma ettei toi jää meijän viimeseks paikkaukseks.Yllättävän pitkään ollaan selvitty ilman näitä isompia kolhuja.Huh! Toivottavasti ei kuitenkaan ihan heti otettas encorea.Mamman sydän ei kestä XD