Näin pätettiin,että uutta yritystä koetetaan sitten loppu kesästä.Nautin nyt tästä meidän perheestä tällaisena vaikka se vielä tuntuukin vajaalta.Mutta sääli jos vaan suren koko ajan sitä mitä ei ole.Onhan mulla jo paljon!Kaksi ihanaa pojan koltiaista =)

Oon ruvennu ajattelemaan ettei ehkä saada enään lasta.Näillä on sitten pärjättävä ja hyvähän tämä on!

Kesä on minulle helpompi aika.Saa olla ulkona ja lomailla jossain muualla.Mökkeillä ja olla.Helpompaa aikaa olla ajattelematta sitä ettei oo raskaana ja vauvaa ei ookkaan tulossa.Ja tyhjennyksen jälkeen alkaa raju kunto koulu!Lenkkipolku huutaa mua ja mun angsteja!!Siellä kun ei jaksa märehtiä vaan keskittyy siihen et jaksaa mennä eteenpäin ja hengittää.Vähän niin kuin elämässäkin =) Tietty ootan et kroppa palautuu taas tästäkin.

Taidan silti pysyä tossa pieniinpäin jussina porukassa ja tsemppailla muita =) Ja sit loppu kesästä jatkaa jossain mussa vauvan teko ryhmässä XD

Nyt alan vaihtaan makkarissa huone järjestystä!Feng shui (vai miten kirjotetaan XD) ohjelmassa kerrottiin ettei sängyn pääty saa olla ikkunan alla.Se voi aiheuttaa ongelmia synnytys elinten kohdilla.Joo-o.On kyllä huomattu!!!Jos nyt vaihtas sänkynsä pois pahoilta auroilta ja mahdollisuudet paranis XD

 

Ja ISO KIITOS kaikille suru valitteluista!!!On tää vaan iso henkireikä mulle.Saan avautua joka päivä ja kukaan ei sano ettei jaksa ny kuunnella.No ei mulle nyt kukaan oo niin sanonu,mut eipä oo paljoo kyselly,et miten voin.Aika perseestä!!!

Välillä tuntuu et mua kiinnostaa enempi mun kavereiden asiat ku niitä mun.Ehkä tää on niin vierasta niille ettei osaa suhtautua =b

No nyt ootellaan sitä huomista soittoo ja katotaan mitä ne meinaa mun kans tehdä!