Odotan jo innolla viikonloppua!

Perjantana pojat napataan sinne mökille rankkojen 2v juhlien päätteeksi.Tänään on pakko alkaa jo valmistautuun lauantain häihin,jotka ovat serkkuni =)

Eli valmistutuminen alkaa hiusten värjäyksellä.Oon vetänyt joka aamu jonkun hatun tai pannan päähäni kun alkaa näyttään pälvikaljulta kun tumma väri on kohta enään latvoissa.Mutta sit hiukset on lauantaina hohdossa ja helposti taltutettavissa.Mulla kun tätä kuontaloo riittää.Pirun paksut ja välillä liian pitkät.Voisin välillä harkita hiusten luovuttamista.Onko sellasta??? XD

Ja sama jatkuu muidenkin karva kohtien kanssa.Oon tarkotuksella kasvattanu pitkää sänkee jotta saan ne tuhottua paremmin lauantaille.Mulla on kainalossa varmaan tunnin kuluttua uus sänki jos hinkkaan niitä koko aika höylällä.Pitäs hankkia se epilaattori ni jos se vähän autas.

Löysin ittelleni Gina`s tricoosta (vai miten kirjotetaan?) tummansinisen tuubimekon.Vähän semmosta paksumpaa,mutta joustavaa kangasta.ja sitten rintojen alle tulee tummansininen silkki rusettinauha.Mustat leginssit alle ja mustat helmet ja korvakoru renkaat.Mulla oli ajatuksena laittaa korkkarit,mutta edellis kerran käytöstä rakot eivät kestäisi joten päädyn balleriinoihin =) Eipä sitten tartte kompuroida humala päissään tottumattomana korkokengän käyttäjänä XD

Hihii!!Oon kyl aika innoissani niistä juhlista.Kunhan huomisesta selviää.Meillä on tarkotus olla tuossa meitin pihassa n.13 5-0-vuotiasta lasta ja aikuiset päälle.vähän hirvittää,että kuinka tarjottavat ja muut piisaa,mutta sittenpä näkee.Pientä tuskan hikee kyl saa kemujen ajattelu,mutta lapset tykkää =)