Eilen alkoi syyskuu ja jumpat.Ja se kyllä myös tuntuu.Oon koko vartalo kipsissä kun kroppa on ihan jumissa.Mutta ehkäpä se taas helpottaa kun tottuu =)

Raskutumisesta huolimatta olen päättänyt pitää kiinni liikuntahetkistäni.Esikoista odottaessani en touhunnut juuri muutakun työtä ja sitten kotio nukkumaan ja odottamaan.Kakkosen aikana kävin jumpalla rv30 asti ja tein sen minkä pystyin.Ja ero palautumiseen oli siis aivan uskomaton!Meikäläisellä kun on sektiot niin se on aika hyvä juttu,että pystyy käyttämään joitakin muita lihaksia kun vatsalihakset on poissa käytöstä.

Eilen soittelin neuvolalle kun tarvitsen äitiyskortin siihen ultraan mukaan.Ja kun neuvola aika on sitten ultran jälkeen niin kävin sen sitten hakemassa tänään.Ja olipa postissa lähetetty kutsu istukkanäytteen ottoon joka olisi 7.10 jos kaikki on hyvin tuolloin 10.9.

Välllä on todella lähellä ettei oksu kirpoa suuhun asti.Esimerkiksi eilen kun valmistin ruokaa se oli iahn kamalaa.Ja toinen hetki oli avatessani tiskikoneen jossa likasia astioita,Yök! Ja nukuin eilen päikkäritkin ja olin typerys mennyt muutaman makeisen syömään joka aiheutti kamalan olon herätessäni.Mutta pidetään nyt hyvänä enteenä että jotain oloja on =)

Su-ma yönä näin unta,että synnytin puolikiloisen pojan.Olin kylläkin siinä kätilön roolissa,mutta minun lapsi se oli.Se oli selkee takauma Elman synnytyksestä,mutta poika-vauva.Sitten myös kaverini joka on samoilla viikoilla sai hetken myöhemmin pojan joka painoi 3021g.Paino jäi mieleen kun hän ensinnäkin toivoo tyttöä ja pelkää iso kokoista vauvaa.No joo.Mitäpä tuostakin tulkitsisi.

Mieheni on taas varma,että meille tulee poika ja nimesi jo Jöröksi XD Itsellä ei oo vielä mitään kuvia vauvasta.Ajattelen tällä hetkellä,että oon nyt plussannu ja siittä on hyvä lähtee.Sitten kun näen todisteita,että onko jotain kasvamassa saatan hieman huokaista ja sanoa olevani raskaana.