Oli mukava viikonloppu. Lähdettiin perheen sekä pikkuveljeni ja hänen vaimon ja heidän koiruuden kanssa mökkeilemään! Se on mun appivanhempien mökki tuossa vajaan tunnin matkan päässä Tampereelta. Oikeesti se ei oo mun silmissä mökki. Ihan tavallinen omakotitalo ja järven rannalla. Oli ihana ilma koko viikonlopun ja kaikki nautti liukurilla laskemisesta paitsi minä. Ja iltaisin lämmitettiin rantasauna ja paisteltiin makkaraa. Meni ihan hujauksessa koko viikonloppu. Eilen tultiin juuri ennen lumimyrskyä kotiin.

Mutta ilmeisesti sain ulkoillessa kylmää tai mistä lie johtuu,mutta alaselkä on eilisestä asti ollut niin hemmetin kipee! Eilen en juuri pystynyt suoristaan alaselkää olleskaan.Makasin patjalla lattialla ja pidin kaurapussia siinä kipukohdan päällä. Onneks tuli kaikkee parasta viihdettä telkusta kuten Idols ja BB. Idolssia katsellessa sain jonkun itkukohtauksen kun Anna lauloi. Harmittaa niin tää selkä =( Aamulla oli parempi,mutta oon kun joku ankka kun vaapun eteen päin. Ihmettelin ennen miks joku raskaanaoleva kävelee huonosti vaikka massu ei oo iso,mutta nyt tiedän!! Ja toinen ongelma joka vaivaa on nuo pukamat. Veri lentää ja välillä on ihan synnytyksen kaltaista tuo vessassa käynti. Nyt oon taas ottanut 2,5ml Levolacia jos tämä tästä helpottuisi.

Massu on vaihtanut paikkaa paljon ylemmäs.Voipi olla,että selkäkipu johtuu myös siittä. Ihan nauratti kun kumpu oli noussut ylemmäs ja liikkeetkin tuntuu jo vähän laajemmin kun pelkästään tuolta ihan alhaalta. Huomenna on rakenneultra.Mua vähänjännittää,mutta ei vielä kamalasti.Toivon,että kaikki olisi hyvin ja saisimme levollisen joulukuun. Viime yönä näin unta,että synnytin alateitse ison tyttövauvan.Se ei sattunut lainkaan kun olin siinä spinaalipuudutuksessa. Sitten kerroin ylpeänä,että saimme tytön,mutta en nyt vaan tiedä missä se on?

Mä olisin jo niin valmis saamaan sen vauvan. Mua ei pelota enään miten pärjään kolmen kanssa tai kuinka päästään kulkemaan ym..Mä vaan tiedän,että me pärjätään ja ollaan niin valmiita siihen,että meitä olisi viisi tässä perheessä!