Tänään on sitten avattu ensimmäiset luukut kalenteriesta ja ja minä olen vuoden vanhempi eli 25v!!

Viikonloppu hurahti siivillä kun laitettiin koti kuntoon ja sunnuntaina meillä vieraili sukulaisia kahvittelemassa.Sain mukavasti rahaa 160e ja ekan suklaarasian sekä Malacon Giants lootan,nam! Ajattelin panostaa uusiin kenkiin ja jotain muuta kivaa itselleni. Perjantaille olenkin varannut parturiajan.Edellisestä on jo tovi se tais olla äitienpäivän aikaan.No oon värjänny hiuksia mutta tuo leikkuu on jääny vähemmälle ;)

Massu on noussu nyt ylemmäs ja iltaisin ahistaa jos pitää rintsikoita.Elimet siellä hakee uusia paikkoja kun neiti raivaa itselleen tilaa. Selkäkipu on helpottanut ja epäilen sen johtuneen tuosta masun siirtymä-kasvuvaiheesta. Oon käyttänyt kävelymatkoilla Anitan-tukivyötä kun tuppaa masussa tuntuvan ilkeeltä tuo reipas kävely ja nostelut.

Odotan kyllä joulua erityisen paljon tänä vuonna. Pojat ymmärtää jo kaiken jouluntaiasta ja se innostaa itseä hehkuttamaan jokaista kynttelikköä ja tonttulakkia XD

No nyt täytyy painoua leipomaan lisää kun olen kutsunut tuttuja glögille ja Me&I-vaatekutsuille =)